SAMO DANES 💝 -20 % S KODO: DARILO20 💝

POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji spletne trgovine ELAR so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino ELAR (v nadaljevanju tudi »Trgovina«) upravlja podjetje ARLI  Trgovina in storitve d.o.o, matična številka: 9660135000, davčna številka: 31862411, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali trgovina).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med trgovino in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Cene in veljavnost ponudbe 

Vse cene na spletni strani so dokončne glede na dan naročila. Po zaključku nakupa boste prejeli potrditev prejema naročila preko e-pošte z vsemi podrobnostmi o vašem naročilu. Vrednost naročila in strošek poštnine sta razvidna iz cenika na strani za naročilo in v e-mail sporočilu, ki ga dobite po potrditvi naročila. Pridržujemo si pravico do napak pri opisu, ceni in roka dostave. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Načini plačila

Izdelke, kupljene na spletni strani ELAR lahko plačate s Paypalom, plačilno kartico, po povzetju ali po predračunu na zahtevo.

Naročeni izdelki, ki so na zalogi, bodo odposlani že isti ali naslednji delovni dan. V primeru naročila izdelkov, ki trenutno niso na zalogi, boste o odpremi obveščeni po telefonu ali e-mailu. 

Naročilo 

Kupoprodajna pogodba med trgovino in kupcem je v spletni trgovini ELAR sklenjena v trenutku, ko trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za trgovino kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku trgovine.

Informacije o pritožbenem postopku in informacije o načinu vračila

ARLI d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prav tako se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s prodajalcem ARLI d.o.o. lahko poveže po elektronski pošti na [email protected]. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova [email protected]. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. ARLI d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ARLI d.o.o.  prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 30 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: [email protected]), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa) na naslov Kozlarjeva pot 5, 1000 Ljubljana. Paketov z odkupnino ne sprejemamo.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Vračilo bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Odstop potrošnika od pogodbe za izdelke iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za enega izmed artiklov, ki so tvorili komplet, lahko zanj zahteva vračilo kupnine. Potrošnik lahko vrne enega ali več artiklov iz kompleta. Paketov z odkupnino ne sprejemamo. Pri odstopu od pogodbe za artikel iz kompleta potrošnik dobi na TRR vrnjen znesek v višini vplačanih sredstev za dotični artikel, ki ga vrača. Potrošnik ne more uporabiti vseh izdelkov iz kompleta in nato zahtevati celotno kupnino oz. se pozvati na 30-dnevno garancijo. 30-dnevna garancija omogoča preizkus zgolj 1 artikla iz kompleta.

V primeru odstopa od pogodbe si trgovina pridržuje pravico do odštetja pridobljenega popusta. Če je popust novega izbranega izdelka večji od popusta vrnjenega izdelka, se razlike ne vrača, menjava pa se odvije po politiki odstopa od pogodbe za izdelke iz kompleta.

Napotki za odstop od pogodbe 

Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar čim hitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen,
  • pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask

  • nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku

  • vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe, ker so higiensko oporečne.

Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje blaga.

Izdelki, kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu poškodovan. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake.

V primeru uveljavljanja stvarne napake lahko v roku dveh mesecev od dneva, ko ste napako odkrili pošljete zahtevo prodajalcu in uveljavljate enega izmed naslednjih zahtevkov, ki si ga izberete sami:

  • odpravo napake ali

  • zamenjavo blaga ali

  • vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

  • vračilo plačanega zneska.

Prodajalca morate seveda o napaki obvestiti, v obvestilu (ki ga posredujete na e-mail [email protected]) napako natančno opisati in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Prodajalca lahko obvestite tudi osebno, pri čemer vam mora prodajalec izdati potrdilo.

Če napaka ni sporna, bomo čim prej, vendar najpozneje v roku osmih dni, ugodili vaši zahtevi. Če je napaka sporna, pa bomo v istem roku pisno odgovorili na vašo zahtevo. Priporočamo, da obvestilu predložite čim več dokazil (pisnih in slikovnih) iz katerih bo razvidno, da se je izdelek poškodoval preden ste ga prejeli in uporabljali. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kopija pa se avtomatsko pošlje na e-mail naslov kupca. Kupec lahko na zahtevo dobi kopijo pogodbe (naročila) v elektronski obliki na e-mail naslov. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

Postopek nakupa 

Nakup na spletni strani ELAR opravite tako, da v obrazec za naročilo vpišete vaše podatke in kliknete na gumb za naročilo.

  • Izbira artikla: V obrazcu za naročilo izberete ustrezen izdelek oz. količino, ki jo želite naročiti. Pred klikom na gumb za naročilo so vam na spletni strani vedno dostopni podatki o izdelku, ki ga naročate.

  • Potrditev naročila: Ko oddate naročilo boste preusmerjeni na spletno stran s sporočilom, da je vaše naročilo sprejeto. Poleg tega boste na vpisani e-mail naslov dobili potrdilo o naročilu z vsemi podatki glede vrste izdelka, količine, končne cene in datuma dostave.

  • Preklic naročila: Naročilo se smatra za potrjeno, če kupec naročila ne prekliče. ARLI d.o.o. ob prejemu potrditve o naročilu pregleda stanje zalog oz. možnost dobave. Če artikla ni mogoče dobaviti v roku, se kupca o tem obvesti na vpisano telefonsko številko oz. e-mail naslov. Kupec lahko prekliče naročilo tako, da odgovori na e-mail, ki ga je prejel ob naročilu oz. pokliče na telefonsko številko, objavljeno na spletni strani.

  • Odprema blaga: ARLI d.o.o. v dogovorjenem roku pripravi in pošlje blago z dogovorjeno metodo pošiljanja.

  • Obveščanje o prispeli pošiljki: Če dostavna služba prejemniku ne more vročiti pošiljke, se lahko prejemnik s kurirjem dogovori, da mu pošiljko pusti v najbližjem Parcel Shopu.

Postopek preverjanja podrobnosti o naročilu 

Kupec ima pred nakupom možnost preveriti vsebino naročila. V obrazcu za naročilo je možno v vsakem trenutku pred naročilom preveriti:

  • Ime, priimek in naslov kupca

  • Telefonsko številko in e-mail naslov kupca

  • Vrsto naročenega blaga (artikel)

  • Količino naročenega blaga

  • Ceno naročila

  • Stroške pošiljanja

  • Način plačila

Ko kupec odda naročilo na vpisan e-mail naslov dobi povzetek s podrobnostmi naročila, ki prav tako vsebuje vse zgoraj naštete informacije in predviden rok dobave. Kupec lahko v delovnem času podjetja ARLI d.o.o. stanje in podrobnosti o svojem naročilu preveri tudi na telefonski številki ali e-mailu, ki sta objavljena na spletni strani.

Spreminjanje naročila 

Kupec lahko svoje naročilo prekliče ali spremeni tako, da na spletni strani odda novo naročilo z novimi podatki, na e-mail naslov [email protected] pa pošlje zahtevek za preklic naročila, v kolikor le-to še ni bilo poslano. 

Možnost izvensodnega reševanja potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. ARLI d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi tukaj.

Podatki o podjetju 

Naziv: ARLI Trgovina in storitve d.o.o., Kozlarjeva pot 5, 1000 Ljubljana, Slovenija.

Davčna številka: 31862411

Podjetje ni zavezanec za DDV

Datum vpisa subjekta v sodni register: 9.5.2024.

Nazadnje posodobljeno: 1.7.2024

PRAVILNIK O ZASEBNOSTI IN VARSTVU OSEBNIH PODATKOV

Katere podatke zbiramo?

Vaše podatke zbiramo, ko oddate naročilo, se naročite na naše novice, odgovorite na anketo ali izpolnite kak obrazec.

Pri naročanju ali registraciji na naši spletni strani boste morali morda, kjer bo to potrebno, vnesti svoje: ime, e-poštni naslov ali telefonsko številko. Ob obisku naše spletne strani pa ste lahko anonimni.

Za kaj bomo uporabili vaše podatke?

  • Prilagajanje ponudbe vašim željam (vaše informacije nam pomagajo, da se bolje odzovemo na vaše individualne želje).

  • Izboljšanje naše spletne strani (na podlagi informacij in povratnih informacij, ki jih dobimo od vas, si nenehno prizadevamo izboljšati svoje spletne strani in ponudbo).

  • Izboljšanje storitev (vaše informacije nam pomagajo, da se učinkoviteje odzovemo na vaše zahteve in potrebe).

  • Občasno pošiljanje e-pošte. Vaš E-poštni naslov zagotavlja obdelavo naročil in ga lahko uporabimo za pošiljanje informacij in sprememb vaše rezervacije, poleg tega nanj občasno pošiljamo novičke in ponudbe, povezane z novimi produkti, posebnimi ponudbami itn. Opomba: Če se želite kadarkoli odjaviti od prejemanja e-poštnih sporočil v prihodnosti to sporočite na e-naslov: [email protected].

Posredovanje informacij tretjim, zunanjim strankam

Vaših osebnih podatkov ne prodajamo, z njimi ne trgujemo in jih ne posredujemo zunanjim strankam. To ne vključuje zaupanja vrednih zunanjih strank, ki nam pomagajo pri delovanju naše spletne strani, vodenju našega poslovanja ali pa so prevzeli kakšno naročilo v zvezi z vašo rezervacijo, traja pa, dokler se te stranke strinjajo, da so te informacije zaupne. Prav tako lahko razkrijemo podatke, če menimo, da je to v skladu z zakonom, z našim pravilnikom, ali če s tem varujemo naše pravice ali pravice drugih, lastnino ali varnost.

Vaše soglasje

Z uporabo naše spletne strani soglašate z našim pravilnikom o zasebnosti.

Spremembe našega pravilnika o zasebnosti

Če se odločimo za spremembo naše politike zasebnosti, bomo te spremembe objavili na tej strani.

Pišite nam

Če imate kakršnakoli vprašanja v zvezi s pravilnikom o zasebnosti nam lahko pišete na spodaj navedene kontakte:

ARLI Trgovina in storitve d.o.o., Kozlarjeva pot 5, 1000 Ljubljana

Email: [email protected]

Scroll to Top