SAMO DANES 💝 -20 % S KODO: DARILO20 💝

POGOSTA VPRAŠANJA

DOSTAVA

V katere države dostavljate?

Trenutno dostavljamo samo znotraj Slovenije.

Od kod pošiljate?

Vsa naročila pošljemo direktno iz našega skladišča, ki se nahaja v Ljubljani.

Metode in čas dostave

Pošiljke se izvajajo preko GLS dostavne službe. Stroški pošiljanja so odgovornost stranke, razen ob nakupu nad 60€. Naročila se odpremijo naslednji delovni dan.

 

PREKLIC, MENJAVA IN VRAČILA

Ali lahko prekličem svoje naročilo?

Če želite preklicati svoje naročilo ali spremeniti naslov za dostavo, nas prosimo kontaktirajte čimprej. Če bo naročilo že odposlano, se naročila ne da preklicati.

Kakšna je politika vračil?

Če iz kakršnegakoli razloga niste zadovoljni z vašim naročilom, lahko izdelke vrnete v roku 30 dni ali jih zamenjate v roku 30 dni po datumu nakupa. V obeh primerih morajo biti vsi deli zapakirani in neuporabljeni. 

Natisnite obrazec za vračilo, ga izpolnite in priložite v paket. Obrazec lahko natisnete TUKAJ.

Ko so izdelki vrnjeni, bodo tehnične storitve ELAR pregledale njihovo stanje.

Če vrnjeni izdelki izpolnjujejo pogoje za vračilo, bomo vrnili denar/zamenjali v največ 14 dneh od datuma prejema.

Vračilo bo izvedeno z uporabo istega plačilnega načina, uporabljenega za naročilo. Če vračilo z istim plačilnim načinom ne bo mogoče, bomo stranko prosili za IBAN, kamor želi prejeti vračilo.

 

PLAČILO

Kakšne so metode plačila?

Plačila, ki so na voljo:

  • Paypal
  • Plačilne kartice (Mastercard, Visa, Maestro)
  • Plačilo po predračunu
  • Plačilo po povzetju
 
 

INFORMACIJE O IZDELKU

Ali je nakit ELAR vodoodporen?

Nakit iz visokokakovostnega srebra 925 ni vodoodporen, zato ga v primeru, da pride v stik z vodo čimprej obrišite in osušite. 

Nakit, ki je prevlečen z 18-karatnim zlatom, je vodoodporen, prav tako nakit iz nerjavečega jekla. Lahko ga nosite kadarkoli, se tuširate z njim ali ga nosite med vadbo. Ne priporočamo nošenja v slani vodi.

Ali lahko sam/a izberem komplet nakita in kartonček s personaliziranim sporočilom?

Da. Imamo že vnaprej pripravljene darilne sete, lahko pa si tudi sami izberete poljubno kombinacijo. V kategoriji NAKIT izberite kos nakita ali kombinacijo večih kosov, ki jih želite podariti, nato pa v kategoriji PERSONALIZIRANA SPOROČILA izberite sporočilo za posebno priložnost. 

Ali pri vsakem nakupu prejmem darilno embalažo (škatlico v obliki darilne vrečke)?

Da. Darilna embalaža je vključena ob nakupu nakita, prav tako pri nakupu darilnih setov, pri katerih je vključeno tudi sporočilo za posebno priložnost.

Nobeno sporočilo mi ne ustreza. Obstaja možnost, da si sam/a napišem sporočilo, ki bi ga želel/a dodati v darilni set?

V kolikor vam nobeno sporočilo ne ustreza, nam pišite na [email protected]. Vaši predlogi so vedno dobrodošli, mi pa se bomo potrudili, da jih vključimo v našo ponudbo.

 

GARANCIJA

Koliko časa je veljavna garancija izdelkov?

Garancija velja 2 leti od nakupa.

 

VPRAŠANJA, POHVALE ALI PRITOŽBE?

Če imate še kakršnakoli vprašanja, vam bomo z veseljem odgovorili v najkrajšem možnem času. Pišite nam na [email protected]

Scroll to Top